نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) عفو بین الملل: اسرائیل از تسلیحات آمریکایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد + فیلم
سرخط خبرها

با «طوفان الاحرار» می‌آییم

  • کد خبر: ۲۲۰۰۴۳
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
با «طوفان الاحرار» می‌آییم
ما در روز جمعه و با حضورمان اعلام می‌کنیم که آتش طوفان الاقصی خاموش شدنی نیست. برای امسال شعار «طوفان الاحرار» انتخاب شد تا دگربار و با حضوری طوفانی در راهپیمایی روز قدس نشان دهیم که مردم بی گناه غزه تنها نیستند و تنها نخواهند ماند. 

بسم اللهِ قاِصمِ الجَّبارینَ. مسئله قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی و هم از لحاظ منطقه‌ای و جهانی یکی از مسائل پراهمیت روز دنیاست. سال هاست آزادگان عالم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی و با صدای مشترک اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین و آوارگی یک ملت از یاد نخواهد رفت.

در این میان بی شک راهپیمایی روز قدس در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و بازخوانی پرونده‌های جنایت‌های رژیم صهیونیستی نقشی اثرگذار داشته است؛ تا جایی که نگذاشته است عملیات روانی و رسانه‌ای صهیونیست‌ها در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین تحقق یابد. امروز شاهدیم که ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم فلسطین به خبر اول دنیا و رسانه‌های جهان تبدیل شده است و همان طور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها تأکید فرمودند، سرانجام اسرائیل نابود خواهد شد. اما امسال روز قدس حساب دیگری دارد.

 ماه هاست که شاهد جنایات فجیع و روزافزون رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه به ویژه کودکان و زنان و بیماران هستیم؛ مردم روزه دار و بی دفاعی که با رژیمی غاصب و سفاک می‌جنگند و ایستادگی می‌کنند؛ دلیرمردان و شیرزنانی که خانه بر سرشان آوار شد، عزیزانشان به شهادت رسیدند، اما تسلیم ظلم نشدند و در برابر این جنایات مقاومت و ایستادگی کردند. شش ماه از شروع نبرد «طوفان الاقصی» گذشته است. این جنگ فرصتی تاریخی برای دنیا بود تا به ماهیت رژیم صهیونیستی آگاه شوند و چهره واقعی آمریکا و حامیان این رژیم افشا شود.

خدا را شاکریم که رویکرد و راهبرد امام خمینی (ره) درباره رژیم صهیونیستی، امروز برای افکار عمومی جهان به اثبات رسیده است و این نگاه دوراندیش و دقیق امام راحل که وجود رژیم غاصب اسرائیل را غده سرطانی، جرثومه فساد و خطری برای بشریت معرفی کردند، اینک توسط همه آزادی خواهان جهان آشکار شده است. جمهوری اسلامی پرچم دار حمایت از فلسطین است و بار دیگر ملت شریف ایران ثابت خواهند کرد که برای رساندن فریاد مظلومان به گوش جهانیان پیشگام خواهند بود. 

ما در روز جمعه و با حضورمان اعلام می‌کنیم که آتش طوفان الاقصی خاموش شدنی نیست. برای امسال شعار «طوفان الاحرار» انتخاب شد تا دگربار و با حضوری طوفانی در راهپیمایی روز قدس نشان دهیم که مردم بی گناه غزه تنها نیستند و تنها نخواهند ماند. 

بسیجیان ارجمند و خانواده بزرگ شهرداری مشهد نیز با شرکت در این آوردگاه بزرگ اسلامی بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدیدپیمان می‌کنند و با سردادن فریاد رسای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای لبیک می‌گویند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->